Płatności on-line
Jak możesz zapłacić?
BLIK
Jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji swojego banku. Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne – podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji bankowej. Nie musisz logować się do bankowości internetowej, przepisywać haseł SMS lub danych karty płatniczej. Wszystko, czego potrzebujesz, to telefon z aplikacją mobilną Twojego banku.
Korzyści
- Bezpieczeństwo
- Szybkość
- Wygoda
Jak płacić?
- Po wypełnieniu formularza do spłaty wybierasz opcję płatność BLIK.
- Następnie wyświetl kod blik w swojej aplikacji bankowej
- Wpisujesz kod w pole na stronie internetowej
- Potwierdzasz transakcję w swojej aplikacji bankowej.
- Przepisujesz kod BLIK, akceptujesz w aplikacji i gotowe! Nie musisz wpisywać numeru karty czy rachunku bankowego.
Szybki Przelew - Autopay
Szybki przelew za pośrednictwem platformy Autopay polega na przekierowaniu do strony operatora płatności Autopay a następnie wybraniu odpowiedniego banku.
Korzyści
- Bezpieczeństwo
- Możliwość wyboru banku
- Wygoda
Jak płacić?
- Po wypełnieniu formularza do spłaty wybierasz opcję płatności: Szybki przelew
- Na stronie operatora Autopay wybierz swój bank
- Zaloguj się na swoje konto w bankowości internetowej
- Sprawdź poprawność danych
- Potwierdź swoją płatność
- Na stronie płatności EOS Poland zobaczysz status swojej płatności
Dlaczego warto zapłacić?
Gwarancja wygodneji bezpiecznej spłaty
Możliwość wstrzymania
naliczania ustawowych odsetek za opóźnienia w spłacie
Odzyskanie swobody finansowej
Co to jest numer sprawy i gdzie można go znaleźć?
Czym jest numer sprawy?
To unikalny 8-cyfrowy numer nadawany każdej wierzytelności, którą EOS Poland Sp. z o. o. zarządza w imieniu aktualnego wierzyciela.
Gdzie go znajdziesz?
W lewym górnym rogu pisma od EOS Poland znajdziesz Nr akta. Numer sprawy to ostatnie 8 cyfr tego numeru znajdujące się po myślniku.W niektórych pismach numer ten znajduje się w prawym górnym akapicie, oznaczony jako Numer sprawy. W tym przypadku również będzie to ostatnie 8 cyfr tego numeru znajdujące się po myślniku.
Numer sprawy znajduje się również w Twoim indywidualnym rachunku do spłaty – to ostatnie 8 cyfr tego rachunku.
Podawany jest również w treści korespondencji od EOS Poland (w pismach, wiadomościach e-mail i SMS) – opisany jako Numer sprawy/dotyczy numeru sprawy xxxxxxxx.
W przypadku trudności ze znalezieniem numeru sprawy prosimy o kontakt z infolinią pod numerem tel. 515 815 515